Rebranding Autopay z dwiema statuetkami na Transform Awards Europe 2024!

22.04.2024
Udostępnij:

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.

Konkurs organizuje "Transform magazine", globalny magazyn biznesowy poświęcony strategii marki i designowi. Regularnie wyróżnia i nagradza najbardziej innowacyjne, kreatywne i udane prace nad marką na całym świecie. Pierwsza gala Transform Awards odbyła się 14 lat temu i wówczas zaprezentowano 32 kategorie, w tegorocznej edycji jury wybierało zwycięzców w aż 62 kategoriach. Laureatów Transform Awards Europe 2024 ogłoszono podczas gali, która odbyła się 17 kwietnia 2024 roku w Londynie.

Rebranding Blue Media w Autopay otrzymał dwie nagrody: złotą w kategorii “Najlepszy projekt rozwoju marki odzwierciedlający zmianę misji, wartości lub pozycjonowania” oraz srebrną w kategorii “Najlepsza identyfikacja wizualna z sektora usług finansowych”. Za nowy branding marki odpowiedzialna była agencja Brand New Attitude (BNA) wraz z wewnętrznym zespołem Autopay.

Najlepsze projekty wybierało jury złożone z przedstawicieli między innymi takich marek jak Bayer, Coca-Cola, HSBC, LEGO, Oxford University Press, Storytel, Vodafone czy Unilever.

- Nagrody “The Transform Awards Europe 2024” to kolejny dowód na to, że sposób przygotowania i przeprowadzenia rebrandingu przebiegł wzorowo. Rebranding był związany z naszymi planami rozwoju na najbliższe lata. Misją Autopay jest dostarczenie wyjątkowego doświadczenia związanego z płatnościami. Chodzi o nowy poziom wygody, intuicyjności, automatyzacji. Chcemy, by Autopay stał się czołową europejską firmą technologiczną, dlatego przeprowadziliśmy zmiany zarówno w wymiarze wizualnym, jak i organizacyjnym spółki -komentuje Agnieszka Fabianowicz, Brand Manager w Autopay.

- To wielki wspólny sukces i dowód, że udało nam się w brandingu uchwycić potencjał i ambicje Autopay. Dzięki rebrandingowi marka może bez kompleksów konkurować z najlepszymi fintechami na rynku. Niebieski switch w logo okazał się być świetną metaforą płatności dziejących się w tle, przyjaznych w obsłudze, nie wymagających wysiłku. Jury konkursu podkreślało jak sprytna, inspirująca i pojemna jest idea stojąca za designem - mówi Andrzej Rozen, Strategic Director & Partner, BNA.

Rebranding powalczy o nagrody globalne


Podczas gali ogłoszono, że odbędzie się kolejny konkurs, czyli “Diamond Transformation Awards”, w którym będą startować zwycięzcy poszczególnych kategorii z Europy, a konkurować będą z laureatami z całego świata. Przed Autopay pojawia się zatem szansa na kolejne wyróżnienia, tym razem w skali globalnej.


Przeczytaj także:

Raport

Polacy kochają zakupy online, ale nie za każdą cenę [RAPORT AUTOPAY]

Polacy nie wyobrażają sobie życia bez e-commerce, ale chcą kupować na własnych warunkach. Chociaż cena jest decydującym kryterium wyboru produktu, zrezygnują z zakupów, gdy nie znajdą ulubionej formy płatności.

13.05.2024 Czytaj więcej

Artykuł

System płatniczy Autopay obsługuje już do 300 tysięcy transakcji na godzinę

Autopay zapewnia skalowalność swojej platformy płatniczej już na poziomie 300 tysięcy transakcji na godzinę.

16.04.2024 Czytaj więcej

Artykuł

E-winiety na przejazdy w Szwajcarii już dostępne w aplikacji Autopay oraz online 

Autopay rozszerza ofertę zakupu e-winiet o Szwajcarię. Winiety na przejazdy w Szwajcarii dostępne są zarówno na stronie internetowej market.autopay.pl, jak i w aplikacji mobilnej dla systemów Android i iOS.

16.02.2024 Czytaj więcej